четвер, 23 квітня 2020 р.

Весняні пташки

Давненько не заходила я сюди , у свою блого-хатку.От сьогодні потягнуло відвідати рідні місця, дізнатися, що новенького у друзів.
Та і самій поділитися з ними своїми витворялками.
Перше, що покажу це пташки витинанки , якими можна прикрасити вікна навесні і влітку.Хочу вам сказати, що у мене є подруга з Литви, яка робить неймовірні вітражики із паперу. Це Ришарда Козубовська. Я просто обожнюю її роботи, особливо квіткові. Я давно вже хотіла спробувати щось подібне, але я дуже люблю пташок і метеликів. Тож нарешті я це зробила.Але розкажу вам секретик. Для підкладу я використала пакувальний папір, у який зазвичай загортають квіткові букети. Трапляється і прозорий однотонний , і з принтом,  і такий ось дірочками-квіточками. На світло досить гарненько виглядає.  Саму пташку витинала із чорного паперу дизайнерського формату А4.
Доки усі на карантині вчуся трохи всіляким комп'ютерним штучкам, як от конвертування презентації у відео, склеювання відеофайлів. Саме таке маленьке відео зробила із МК "Весняні пташки".


https://www.youtube.com/watch?v=ItrjXEr3J84

Ось такі мої пташечки


2 коментарі: