неділю, 28 жовтня 2012 р.

Найдорожчій людині на ювілей

Наближається 80-річний ювілей у мого татка.  Хочеться подарувати йому щось незвичайне. Основні подарунки вже задумані. Тож лишилось доповнити їх листівкою  Ось таку листівку я зробила. Сподіваюсь, вона йому сподобається.  Він - науковець, тож книга - неодмінна прикраса листівки.
Для листівки я використала рисовий папір (листок, сорочка), саморобний ппір вишневого кольору для квітів, серветку (з неї зробила мереживний фон). самоклеючі стрази, тиснений папір та картон. Сорочка складена у техніці манігамі.

2 коментарі:

  1. Ого,який ювілей!!!!Вітаю вас!
    Листівка гарна!Єдине,що я б зробила(моя особиста думка),то це б цифри виділила якимось насиченішим кольором-може,й червоинм\вишневим:)А так-дуже класно!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! Скористаюсь порадою, ще є час))

    ВідповістиВидалити