четвер, 30 травня 2013 р.

Це правда?

Це правда? Сама не вірю, що я можу щось виграти. Сьогодні випадково зайшла у блог. ЗДД (давненько не була не те що на улюбленому блозі, а й у себе на сторінці) і виявила свій нік серед преможців фінішного етапу весняної цукерки.  Тричі клікнула, бо не вірила. що це саме та Галина, котра я. Щітки на фотці - класнючі. Я собі уявляю, які вони насправді. Головне - декупаж. Це те, чого я не вмію робити. Може. цей виграш нарешті мене спонукає до спробувати себе ще у цьому виді творчості?
Оце, мабуть , тепер моє? Чекатиму. А поки що милуватимусь на світлинах))




10 коментарів:

  1. Мої вітання! Дійсно подарунок чудовий))))

    ВідповістиВидалити
  2. Поздоровляю!!!Гарний подаруночок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Це так приємно, коли несподівано))

      Видалити
  3. Вітаю з подарунками! Дивно, що вони тебе не попередили (зазвичай повідомляють переможців)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лізо! Це навіть цікавіше))
      Як ти?

      Видалити
  4. Галино, вітаю вас ще раз із перемогою! Сподіваюсь, подарунок справді припаде до душі, адже я вклала в неї і частинку своєї душі)

    Eli, а не попередили, тому що лише вчора ввечері опублікували результати, і, думаю, шо справді набагато приємніше і цікавіше побачити своє ім'я в пості з розіграшем, чим торимати листа.. лист, це вже на випадок, коли переможець в перші дні не дається чути))

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю, все очень нравится!

    ВідповістиВидалити