пʼятницю, 5 червня 2020 р.

Кавово-витинанкові історії

Моя кавоманія почалася вчора. Коричневий папір зазвичай чомусь рідко використовую для витинання. Тому й назбиралося його від різних наборів чималенька купка. Раптом прийшла ідея спробувати використати як основу папір для акварелі, але з кавовим малюнком. Я не майстер малювання, але для фону чогось особливого, як мені здалось, і не треба. Адже головним має бути сюжет витинанки. Ну, якщо кава, то і тема має бути кавова. Тож перше , що спало на думку - колєжанки за столиком біля вікна за філіжанкою запашної кави... А за вікном- вдалині за ліси-гори сідає сонце, гойдає вітер каштани, заколисує білявки-ромашки. Давно ось так не сиділа десь у затишній кав'ярні із подругою... 



"Двоє під дощем" - ця витинанка народилася сьогодні вранці. Тиха вуличка, наповнена ароматом кави... Чомусь мені хочеться. щоб то був Львів... Дощ, кава, бруківка, стертий мільйоном мештів поріг кав'ярні на Валовій - то є місто Лева...
Він , Вона і парасолька...


Мої витинанки пахнуть КАВОЮ...



http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/06/witajcie-i-mamy-czerwiec-miesiac-konca.html


2 коментарі: