пʼятницю, 24 липня 2020 р.

Приємна несподіванка

Сьогодні День ангела Ольги, але несподівано саме сьогодні до мене прилетів ангел- лялькове чудове янголятко з Варшави від Юстини. Це насправді було несподіванкою, адже я гадала, що через карантин посилка затримається щонайменше на два тижні, застрягне у Перемишлі. Але...Радості не було меж. Аж самій смішно - тішилась, як дитина. Артемчик пішов зі мною на пошту, вичекав у черзі. А вдома сам відкривав пакунок. Як усі діти, він шукав солодке! Знайшов - улюблений молочний шоколад, який у той же момент був ним розтерзаний і закушаний цукеркою із зеленого пуделка. 
Юстночка подбала, щоб я не залишилася без роботи, щоб пригадала усе, що я вмію, але трохи закинула. Тож тепер і плестиму, і вишиватиму, і листівки буду знову робити. Чудові вишивальні набори -мініатюри, всілякі прбамбасики для листівок, плетений метелик ( звідки ти, Юстинко, знаєш, що я обожнюю ці створіння-метелики), вітання з Варшави, у якій я мрію колись все ж побувати . Квітковий  чай і шоколад - це питиму,  смакуючи з шоколадкою, і згадуватиму Юстину))) Але все ж найбільше я зраділа Ангелу - я відчувала, що він прилетить до мене. Я закохана у Юстинині ляльки із шкарпеток і мрію навчитися робити таких. Вони неймовірні! 












3 коментарі:

  1. Droga Galino! Czytam Twojego posta i serce mi się raduję :). Tak bardzo cieszę się, że nagroda dotarła do Ciebie i to tak szybko. Bałam się, że z powodu koronawirusa paczka będzie szła miesiąc, a tu tylko tydzień :). Ale jeszcze bardziej cieszę się, że wszystko podoba się Tobie :)). Z ogromną przyjemnością wysyłałam Tobie paczuszkę :). Gdybym wiedziała, że moje skarpetkowe lalki tak bardzo podobają się Tobie wysłałabym Tobie jeszcze jedną laleczkę. Ale obiecuję, ze jeszcze kiedyś małą skarpeciankę ode mnie w prezencie otrzymasz :)). Dziękuję z całego serca za tego pięknego posta i tyle pięknych słów! Zdjęcia są wspaniałe! A jak cudownie aniołek wygląda wśród Twoich niesamowitych lalek. Bardzo mnie wzruszyłaś! Ściskam mocno i moc serdeczności posyłam!

    ВідповістиВидалити