четвер, 13 червня 2013 р.

Дякую!

 Днями отримала посилочку від Валентини - весняну цукерку. Я просто в захваті! Це ще гарніше , ніж на світлинах. А скринька з вишитим написом "ТОБІ" - це просто шедевр! Все, що було у скринці, - скарб. Це - задекупажені щітки. як витвір мистецтва, неймовірна листівка з витинанкою-трояндою. А мережива для мене дуууже потрібна річ. Адже, крім скрапбукінгу, я займаюсь ляльками-мотанками (цим більше), так що цього добра мені завжди треба багато! Ну, і , звичайно перлинки-краплинки такі чудові, Спішу поділитись світлинами.  Дякую, Валентино!







4 коментарі:

  1. оо.. мені надзвичайно приємно читати такі лесні відгуки про свої творіння) дуже приємно, шо подарунок з додатками прийшовся до смаку і буде активно експуатуватися, а не пилитись у коробці))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене майже ніколи нічого не залежується у коробках)) Про це знають всі мої друзі і зносять все, що у них залежалось))

      Видалити
  2. І справді - така краса! Так приємно отримувати гарні подарунки, та ще й так гарно запаковані

    ВідповістиВидалити
  3. вітаю з адарунками! Сама знаю, як воно приємно! Тим більше, така краса!

    ВідповістиВидалити