понеділок, 24 червня 2013 р.

Дорога, дорога, дорога...


Сьогодні випадково натрапила на  блогPhotoLife і безмежно зраділа, бо захоплююсь фотографією, і хочеться поділитись своїми світлинами , повчитись хитрощам фотографів, познайомитись із фототворчістю інших . Я, звісно, любитедь.  І фотоапарат у мене далеко не професійний - Canon  digital IXUS 8015, 8 mega pixels, - але  це не заважає мені робити досить якшсні фотографії. тож , надибавши блог, знайшла цікаве для себе завдання -"Дорога".  Поділюсь світлинами на цю тему.  Усі ці фтографії я зробила у парках мого рідного файного міста Тернопіль.

http://photo-a-life.blogspot.ru/2013/06/1.html




6 коментарів:

  1. Последнее фото очень удачное, хорошая цветовая гамма и свет. Спасибо вам за участие а задании PotoLIFE.
    И добро пожаловать к нам))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое и за оценку , и за приглашение))) Приятно. Надеюсь, общение с вами будет приятным)))

      Видалити
  2. Замечательные дорожки в ваших парках! Спасибо, что вдохновились вместе с PotoLIFE

    ВідповістиВидалити
  3. Обажаем ваш Старий Млин, иногда приезжаем в Тернополь просто, чтобы там отужинать,а наутро, перед отъездом, прогуляться по парку с островом влюбленных. Замечательный город с очень приветливыми людьми

    ВідповістиВидалити