суботу, 9 травня 2015 р.

Два фототриптихи із відбитком часу

Сьогодні я знову запрошую вас, любі мої, у Топільче. До речі, парк був створений у 1983 році. Якраз у той рік я закінчила інститут. Тоді парк називався "Піонерський гідропарк". Ось це один з моїх мій улюблених куточків. Ну, це не зовсім щоб куточок. Бо цей старий водяний млин, весь із металу, близько до дороги. Вода до млина подається із ставу . Цікаво. що гідропарк знаходиться нижче рівня ставу, тому й вода подається до млина природнім шляхом. Повз млин пролягає асфальтова, побита мільйонами черевиків, мештів, стежка на масив "Дружба". Тут, у затінку. під шум водограю, люблять робити світлини гості міста та й самі тернополяни.


 Ось так дружать метал і вода... Дружать і змагаються... Хто переможе?

Млин

1.

2.

3.



А ось галявинка із дивними стовпцями. Це вже ближче до центрального входу у парк. Як ви гадаєте, що то за стовпи? Щось пригадується мені, що колись  (років зо двадцять тому) то були металеві квітки. Справді, жовта, червона і біла! З часом їхні пелюстки "пообсипались" (гадаю, тут не обійшлося без місцевих варварів). А реставрувати ? Так ніхто й не хотів цим займатись... Отак і стоять ці металеві, знищені часом, дощами, вітрами стебла гігантських квітів .



Квіти

1.

2.

3


Триптих "Квіти"


Триптих "Млин"



Немає коментарів:

Дописати коментар