пʼятницю, 13 червня 2014 р.

Смугастий рейс або Скільки у Тернополі "смугастиків"


Вітаю!
 Я живу від роботи трішки далеко. Ну,  це по наших. тернопільських мірках, дім в одному кінці міста, робота - в іншому, загалом при сприятливих умовах добиратися 45 хвилин, а якщо при дуже сприятливих, то можна і за 35! Але це буває рідко. У будь-якому випадку, часу на роздуми достатньо.  Так от сьогодні ( дехто мене не зрозуміє, подумає, що у людини , здається, дах поїхав) , проїхавши одну зупинку, я раптом згадала про "Смугастий рейс," і мені прийшла в голову геніальна ідея, смугаста! Спочатку я поставила собі запитання:"Цікаво, а скільки людей у Тернополі ходять у смугастій одежі? Хтось мене не зрозуміє, але то його проблеми.Занадто зараз багато негативу, а якось для психологічного розвантаження треба відволіктися. Тим більше. що пиляти 45 хвилин у душній маршрутці - приємного мало, а ще як думати про щось таке, то взагалі жити не схочеться. Так от по приколу я почала рахувати "смугастих" тернополян! Голова на моїй шиї не встигала повертатися,  іноді практично на 180 градусів - мені ж раптом стало замало рахувати" смугастих"  перехожих, назустріч їхали маршрутки, таксі, тролейбуси і інший транспорт, у яких раз по раз миготіли "смугастики". Це навіть стало весело. Вже доїхавши до центру (а це 6 зупинок)  на моєму рахунку було 84 "смугастики". Тернополяни, великі і маленькі, вдягнені у смугасті футболки, плаття, шорти миготіли у вікнах тролейбусів, автівок, перебігали дорогу, поспішали кудись по тротуарах, ловили гав біля вітрин магазинів із смугастим одягом. Смугасте місто! Доки доїхала до зупинки Максима Кривоноса, їх було у моєму переліку 129!   Ось так - то, "смугастики" - завжди у моді! Смужки - широкі. вузькі. однокольорові і барвисті, поперечні, поздовжні  і косі ... Пам'ятаєте дитячу пісеньку "Оранжевое небо"? Це вже було"Смугастенькеє місто, смугастенький верблюд"...
 А колись, у давні-давні часи ( у Середні Віки) смугастий одяг вважався недопустимим, адже він призначався для людей, яких суспільство не визнавало! Смугастий одяг носили кати, євреї, ковалі, м'ясники, клоуни - ті, кого хотіли позначити, щоб їх було видно здалеку. Художники зображали на своїх картинах поганих людей у смугастому одязі.
 Але скоро смужки почали носити слуги, діти, навіть революціонери. Після Великої Французької революції смуги стали звичним елементом  обдягу.
Смужки стали модними, а після 60-х років вони взагалі не виходять з моди. 100-відсотково, смугасті речі (бодай одна) є у кожному гардеробі! А у моїй колекції ведмедів, є і ведмідь-сонько, вдягнений у смугасту піжаму!
Гадаю, що на наступний раз буду вести статистику горошкову або клітинкову!
 Якщо я вам хоч трішечки підняла настрій, то  я дуууже рада!
http://preciousmemories-challenge.blogspot.ru/2014/06/4.html

Немає коментарів:

Дописати коментар