понеділок, 9 червня 2014 р.

Жовті квіти

Нічна свічка - енотера

Вітаю!
Я обожаю желтые цветы!

Я обожаю желтые ЦВЕТЫ!
Подсолнухи, тюльпаны, хризантемы
И розы безупречной красоты,
Кто их назначил символом измены????

Я ОБОЖАЮ желтые цветы!
Не справедлива к ним молва людская.
Достойны украшать они сады
Прекрасного божественного Рая.

Я обожаю ЖЕЛТЫЕ цветы!
Им краски яркие дала Природа.
Как Солнца лучики они светлы
И радуют в любое время года.

Я ОБОЖАЮ ЖЕЛТЫЕ ЦВЕТЫ!!!
И пусть твердят, что желтые - к разлуке...
Они, как воплощение мечты,
Теплом любви мои согреют руки!

Сьогодні полювала на жовті квіти.  Вони справді прекрасні. Це - як  поцілунки сонця!  Нафоткала, а потім шукала назви квітів.  На жаль, мої знання квітів мізерні. Але це не заважає мені любити їх і фотографувати.
Вербейник точечный

А українською, виявляється, це - вербозілля. Тільки його різновидів є кілька. Це - декоративна квітка. а є ще й вербозілля лучне - лікарська, росте у Прикарпатті, низькоросла. Вік живи, вік учись.
Лютики

Пам'ятаєте у пісні:"Ромашки спрятались, поникли лютики, когда застыла я от горьких слов..."
 Отак ростуть собі у різнотрав'ї, ми ходимо по них, топчемо ногами, а хтось пісню про ці непримітні квіточки написав...
 Ой , а українською зовсім неромантична назва - жовтець їдкий...
 Гадаю, жовту квіткову тему продовжу у наступних постах. Дуууже вже люблю цей сонячний колір!

4 коментарі:

  1. Які чудові квіти! Все ж природа не перестає дивувати своєю красою та неповторністю!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Альона! Це справді так! А ще - ваші завдання спонукають до дії!)))

      Видалити
  2. Как точно сказано - "поцелуи солнца"!
    Спасибо, что нашли названия, я вот энатеру не знала, так и звала - "желтенькие"!
    Спасибо от ДонецкогоСК!

    ВідповістиВидалити