вівторок, 24 червня 2014 р.

Макро-квіткова краса

Поки Артемчик катався на велосипеді, я освоювала  територію  з фотоапаратом. Здавалося б, нічого цікавого. Але потім побачила непримітну конюшину і коробочки невідомої мені квітки. Здається, це саме те, що я шукала!

 




  Прогулянка була згодом, а перед тим ми були у центрі міста, і там мені в око впали оці маленькі братки(анютині очка). Їх росло багато-багато  біля дитячого супермаркету "Країна дитинства". Цікавий сорт, розміри- набагато менші, ніж я звикла бачити. Ну такі вони гарнюні, що я не втрималась. Не знаю, що думали про мене перехожі, коли я мало не на колінах у центрі міста "повзала" по клумбі, але світлини, здається, вдались.



 Ну і ще трохи смужок))) Хто жив за часів РС, той впізнає совкову штору. Трохи "причесала", "підмалювала" - і ще так нічого)))




 Ну. напевно, із смужками пора зав'язувати!






Немає коментарів:

Дописати коментар